Zordur beklemek, seni duslemek

Zordur beklemek, seni düşlemek seni özlemek. Bağlanmakmış beklemekmiş seni
düşünmek.
Bir hayalisin, karanlıkta sadece seni görmekmiş Uzak olsan bile, yani başımda seni sevmekmiş. Gönlünden hislerine, gezlerinden aşka bakmakmış. Özlemekmiş, seni sevmek, sana muhtaç kalmakmış, Görmesem bile seni, her an yanında olmakmış...


  ''Kamil alan''

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar